Danspass!

Ikväll ska jag och mamma pröva på ett nytt pass på friskis. Danspasset heter det och det verkar svinkul :).
Ingen styrka, bara konditionsträning med massa roliga rörelser (hoppas jag i alla fall!).
Vi får väl se hur det blir...

Nu har jag nästan fixat min praktik med, har pratat lite med chefen för Resia i Växjö
så nästa torsdag ska jag in och presentera mig så får vi se hur det blir.
Går det inte i lås med Resia så är jag verkligen ute i sista sekunden...
Jag ska nämligen vara klar fredag nästa vecka...
Men jag får väl fråga runt i växjö tills jag hittar något i så fall...

Nu börjar snart mitt nya liv (Hur många gånger har man inte sagt det?) :)



♥L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0