Ledig.

Idag har både jag och Robin varit lediga.
Jag är ju bara i skolan mån-ons och Robin var hemma för sin fot... Den är bättre nu, men han kan fortfarande inte gå helt.
Så idag hade jag tönkt att vi skulle vara lite nyttiga och städa hela lägenheten.
Men vi var inte direkt sugna på det när vi vaknade (konstigt!), så det blev en bakdag istället.
Kanelbullar och chokladkakor till mitt 20-årskalas :).

Sen hade vi sex and the city maraton hela eftermiddagen. Robin kändes mer som en tjejkompis än en
pojkvän när vi satt och drack te och tittade på SATC tillsammans. Så han var tvungen att spela lite poker samtidigt
så att han inte förlorade all sin manlighet :) haha....

Imorn är det bowling med klassen, det ska bli skoj att träffa alla utanför skolans väggar :)


Puss på er!


♥L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0