Makeover

Och vilken skillnad det blev hörrni! Jag blev jättemörkhårig och luggen kom tillbaka :).. sen skulle jag  göra mig till och sola lite idag med, men min kropp var inte riktigt inställd på det så den är fint rosa och öm :)
Men med lite tur så hinner det lägga sig innan partytoppen ska på på lördag ;).
Det ska bli riktigt kul med klassfest faktiskt, även om vi inte blir så många. Men det är dom bästa som kommer :).

Imorn är det dags för Village igen, lika roligt som vanligt :) :).
Var på julfest igår hemma hos Erika och det var längesen jag skrattade så mycket ;), Ett riktigt härligt gäng är det och Barbro är inte klok, jag fick hennes fint inslagna paket :) En skärbräda som ser ut som en lax. Det lojaste jag har sett på länge :). 

Hittade lite julklappar idag förresten, men är långt ifrån färdig. Bara de svåra kvar, till Robin, pappa och Martin :S.

Nähe, nu är det sängen som gäller! Godnatt på er mina vänner!♥ 

Kommentarer
Postat av: Maja

ditt hår blev kanon =) du är ursnygg i den mörka färgen. trevligt att träffa dig åxå, lycka till på Village nu fram till jul =), jag får kika in där någon dag. kramar Maja

2008-12-12 @ 19:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0