Första advent!

Lite extra mysigt idag :).

Vaknade tidigt idag och somnade väldigt sent igår, hade ett ånglok i sängen lät det som :S, så det var inte lätt att sova....
Har laddat ner lite musik idag och varit på julmarknaden en sväng också. Den var inte allt för fet i år vill jag lova, haha. Men Robin lyckades vinna en ål i alla fall och jag köpte lite gräddbullar också :D. Vi fick även nöjet att se mamma utklädd till tomte, och hon såg precis ut som tomteljusen i kalles jul med ekorrarna som sitter i julgranen, ni vet vilka jag menar?
 
Hittade ingen bättre bild, men ni fattar... haha....

Snart ska jag följa med mor ut till Virestad och sätta ett ljus på morfars grav, ett år sen han dog idag :(.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0