Hej Hej!

Ännu en dag till ända. En ganska bra dag har det varit faktiskt :). Kul på village har det varit (fick mycket beröm idag, kanske därför, haha) och fringe på tv just nu. Bättre blir det inte :)
Lyckades somna lite på bussen till Växjö idag, så jag kände mig riktigt utvilad :) och det händer inte allt för ofta...
Har kollat igenom alla kort som ligger på datorn och det blev en riktig nostalgitripp till Turkiet med Turkie-gang, irland med klassen och massa gamla fester. Blev lite sugen på långt hår igen när jag hittade detta kort:



Visst var jag snygg? :D

Kortet är från min, emelies och johannas 18-årsfest.
Då var det fest :) och karaoke :).

Nu är det dags för sängen :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0