Hej på er!

Oj vad dålig jag är på att uppdatera här....
Men, det har inte hänt så jättemycket så det är mest därför...

Jag var ju i Ullared med klassen i tisdags och det var helt okej. Studiebesöket var sådär, men vi fick ju handla lite och det sa iaf inte jag nej till :).
I onsdags var det hudvårdsparty hos Camilla där en tjej visade Mary Kay produkter, jag som absolut inte skulle köpa något handlade för 900 kr. Vilken karaktär man har...
Fast än så länge är jag nöjd med sakerna...

Igår var jag i älmhult en sväng och skulle fixa en praktikplats, men det har inte gått nåt vidare om jag ska vara ärlig...
Har inte lyckats lösa det än...

Idag var jag och Robin i Växjö och fixade lite grejer till fars dag och till simons födelsedag. Blev lite fika hos Robins mormor innan vi körde hem med :) Inte dumt alls!

Innebandy ikväll kanske?♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0