Mördardag!

Igår var det klassfest för hela slanten och det var länge sedan jag hade så roligt!
Vi började hos Jennie vid sjutiden och åt och drack massa (!) gott. Och sedan bestämde vi oss för att dra vidare ut i Växjönatten... Fast då hade antalet minskat ner till sex. Vi hamnade i alla fall på Grace och efter några tequila lyckades vi få upp grabbarna på dansgolvet :).
Tyvärr gjorde all den goda drickan sig påminnd i morse när när jag vaknade... Det har inte varit världens trevligaste dag kan man väl säga. Det har varit ryggläge både i soffan och på toalettgolvet kan jag säga ;)
Men, det var det lätt värt!


Kvällens värdinna

Har varit hos mamma och pappa hela kvällen och ätit lasagne och spelat kort, lite lagom nivå på det hela efter igår :)
Nu ska jag i alla fall sova, ska ha en tjej från Mary Kay på fika imorn...

Pusshej♥  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0