Onsdag igen...

Tiden går verkligen fort nu... Det är ju inte så länge till jul nu. Det tycker vi om :)
Igår hade vi prov i Företagsekonomi på förmiddagen. Ganska svårt tyckte jag för det var mycket ord och begrepp som skulle förklaras så jag hade tränat på lite fel saker :S, men jag tror att jag fixade ett VG ändå... hoppas det i alla fall.
På eftermiddagen åkte vi till huseby på studiebesök trots att vi hade kommit överens om att vi inte ville åka dit dagen innan. Så vi gick där någon timme i ösregnet innan vi tröttnade och åkte hem. Fruktansvärt onödigt eftersom jag ska dit imorgon med Robin, mamma, pappa och karin...

Idag har vi haft Teambuilding med Tommy från Drivkraft (de som har alla John Bauer-gymnasier) och lärt oss en hel del om ledarskap, riktigt skojjigt!

Och vet ni vad? Ikväll är det greys anatomy igen :)
och Malin kanske kommer hit och tittar med mig :)


Tackochhej♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0