Praktik på Village

Idag var jag tillbaka på Village igen och det var ganska roligt. Ingen större skillnad från förra gången förutom att det var en hel del nya grejer.
Jag är väldigt trött i benen i alla fall kan jag säga, det märks att man har varit i skolan i några veckor :).
Träffade Malin W på bussen i morse så jag slapp sitta tyst hela vägen...
Ikväll var det egentligen meningen att jag skulle varit på Tupperwareparty hos Britt, men jag kom hem alldeles för sent, lite synd för det hade varit trevligt...
Jeanette ska ringa till mig i kväll också, men jag har bestämt mig för att skita i det här med Mary Kay, det är inte riktigt min grej... Tråkigt bara att hon nog r ganska övertygad om att jag ska säga ja :S, och jag som har så svårt för att säga nej. Typiskt...

Nu ska jag dricka te och äta ostmackor, vitt bröd, inget fullkorn här inte!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0