Back to normal...

Skönt att allt är som vanligt igen :)
Det har varit lite dåligt på bloggfronten den här helgen så jag får väl skriva lite om vad som har hänt...
I fedagskväll när jag kom hem var det väldigt lugnt, Robin var på match så jag passade på att softa :).
Somnade i soffan och vaknade inte ens när Malin och Tony ringde på dörren och gick in för att lämna bilnycklarna... då sover man djupt :).
I lördags planerade vi lite mys hemma hos oss med Malin,Tony, Tony och Simon. Vi tittade på fotboll och mådde bra...
Vi fick sen förflytta oss ner till M och T för jag och Malin ville så fruktansvärt gärna titta på hockey (eller hur det nu var...).
Så vi beställde lite pizza som jag och Malin fick cykla och hämta :) och efter det blev det lite ostbricka  och kortspel:) 

Gårdagen tillbringades också med Malin och Tony (det blev väldigt mycket av den varan den här helgen). Först var vi i Hönetorp och hälsade på hos Robins mormor och på kvällen (efter några timmars plugg och en promenad med Malin och Pluto) blev det tacos och film.

En väldigt lyckad helg alltså :)
Nu tänkte jag strax ta en promenad och få lite frisk luft och efter det blir det plugg♥

Kommentarer
Postat av: Malin P

Tack för en supertrevlig helg :)

Får vi göra om snart igen.. Kram!

2008-10-20 @ 20:49:46
URL: http://lelle86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0