Depp

Nu känner jag att jag behöver en paus, för att som blondinbella skriver "lära mig att andas". Tyvärr har jag inte tre företag och en massa pengar som suger musten ur mig utan jag är bara jävligt trött på PowerPoint.
Sådär trött så att man bara vill dra ett täcke över huvudet och nynna godnattvisor för sig själv på ett minst sagt psykotiskt vis.
Men det går icke. Har man en deadline satt på tisdag morgon finns det inte tid att unna sig att andas. Det är hårt arbete som gäller. Och det gör jag verkligen, arbetar hårt. Men vafan! Jag kommer ju ingenstans. Körde igenom presentationen innan och kände mig hyfsat nöjd. Tills jag kollade på tiden. 10 min lite drygt. Vilket betyder att jag har gjort klart omkring hälften, jag som kände mig i princip klar :S.
Nu blev jag väldigt trött....


Back to work folks!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0