Men, det var ju faktiskt Lördag...

Den mest använda frasen igår :)
Jag och Malin hade den som ursäkt till allt frosseri av onyttigheter...
och jag mådde faktiskt illa sen...

Vi började med att åka ner till Älmhult för att titta när Simon spelade innebandy. Sen blev det Maxi, och diverse onyttiga inköp. Vi bestämde oss senare för att fika på hartmans innan vi åkte hem, Robin och jag var inte långt ifrån kaffekoma.

Vi spenderade sen kvällen hos M och T och det var väldigt trevligt. Jag gick upp minst två kilo... och jag skojar inte!
Jag och Malin låg och tittade på Topmodel i tre timmar eller nåt, och sen var det ju stjärnor på is på kvällen.
fel person åkte ut förövrigt, Malin är ju två meter för lång för att kunna syssla med konståkning...

Förresten, gissa vem som vann tipstävlingen med nio rätt?
Jo, justdet, jag!
Så mobbad som jag blev för min lapp innan matcherna började. Bara för att jag tippar så att det ska bli lite fina mönster och håller på de lag som har finast namn :D.
Men, Robin hade 4 rätt, tony 5 tror jag och Malin 7 eller nåt sånt...
Utklassade av brudarna helt klart! Loosers!


Nu ska jag till Ullared förresten :)
Väntar på min familj som ska komma och hämta mig, Robin var jätteledsen för att jan inte kunde följa med... not.


Nä, nu bränner det i plånboken....♥


Kommentarer
Postat av: Malin P

Hoppas du hittar en massa fina saker på Ullared :)

Tack för kvällen igår - det var riktigt trevligt! Kram!

2008-10-05 @ 12:22:18
URL: http://lelle86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0