Fet huvudvärk...

Lite lagom skönt sådär...

För övrigt har det varit en bra dag på Village idag ( som för det mesta...). Fick fem pallar med julsaker så jag har spenderat största delen av dagen ute på lagret. Det kan vara skönt ibland.... Att inte behöva bry sig ett dugg om vad som händer i butiken...
Kom en snubbe från tidningen React och skulle ha möte med Erica idag och eftersom han missade tiden på förmiddagen och var tvungen att komma på eftermiddagen isället så skämdes han lite och hade tagit med sig en riktig vrålfika till alla! Det satt inte fel :). Jag som började mitt nya liv idag (för tusende gången minst), typiskt.... Så det får väl vänta till imorn istället :)

Fick svar på något som jag har gått och undrat över en tid idag... Redan när jag började på Village så stod det en smaskig princesstårta i kylen... Men det var liksom aldrig någon som åt av den. Nu har en stått i kylen under alla mina praktikveckor och för någon vecka sedan blev jag så nyfiken så att jag var tvungen att känna lite på den... (bara för att se om den var riktig..) och jodå marsipanen var äkta. Jaja tänkte jag... Det måste vara nåt experiment dom håller på med.. Det har man ju hört om folk som har en brödlimpa i kylen i 20 år för att bevisa hur mycket konserveringsmedel det egentligen finns i brödet. Men en princesstårta?! Idag fick jag i alla fall veta av Cissi att tårtan var gjord av frigolit, med riktig marsipan överst. Den hade använts till nån annons... :)
Ja, där ser man.... Onödigt vetande för er som inte är ett dugg intresserade :).

Nu ska jag dra ett täcke över huvudet och svälja en karta alvedon....♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0