För det är jag värd!

Det, är alltså en stor kopp te och en mörk choklad i mängder :D


:)

Var på Linnéhallen och handlade lite av Malin för en stund sen, alltid lika trevligt att prata några ord med henne :)
Skola var det ju idag också, men det hade man verkligen kunnat vara utan. Vår lärare hade dubbelbokat sin dag så han kom på nån kass nödlösningsuppgift som vi skulle lägga hela dagen på, hela klassen hade dessutom fått sovmorgon men eftersom jag och en kille inte var där igår så vi fick inte reda på det. Och alla vet ju hur svårt det är att ringa ett litet samtal och berätta det :S
Jaja... inte mycket att göra åt det nu. Nu är det långhelg i alla fall och det är hur skönt som helst...
Fast det finns en hel del att göra här hemma så jag kommer inte att vara sysslolös...
Ikväll är det greys anatomy också, det ser vi fram emot. Och jag har en hel vännerbox som jag måste ta tag i snart... Kanske får bli i helgen? Fast måste plugga lite med, hade tänkt göra det i eftermiddag, men efter dagen i skolan har jag ingen lust att ta tag i det...


Nu ska jag ta lite mer choklad♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0