Gissa vem som är ledig imorn!?

Helt rätt! Jag!
Och det ska bli ruggigt skönt! :)
Tänkte sy upp mina nya gardiner och fixa till lite här hemma... Det känns inte så hett med turkost och så nu på hösten...
Robin har också fått för sig att jag ska ha lunch färdig till honom när han kommer vid ett-tiden. Det kan han ju få fortsätta att tro ;)
På måndag är det skola igen, men redan på tisdag är jag tillbaka på Village, då för att bygga julbutik. Det ska bli väldigt intressant. Det är därför jag är ledig imorn med förresten :D.


Fia kom och hälsade på en sväng idag, och jag blev väldigt glad med tanke på att hon åker till Asien imorn. Jag är inte ett dugg avis för övrigt... Inte ett dugg.

Men jag hoppas att hon får en trevlig resa... Eller, det vet jag att hon kommer att få, det liksom bara blir så när hon  är med :)


Nu gott folk ska jag återgå till min kära tv :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0