Höstfint!

Är på riktigt bra humör idag så jag har städat och donat och fixat.
Började med att sy upp mina nya gardiner och sätta upp dem, röda gardiner i vardagsrummet och bruna i köket :) 
Har också roat mig med att ta bort alla "sommriga" färger på ljusluktor m.m och bytt ut mot fina höstfärger.
Sen blev det lite dammsugning och lite jox ute i trädgården som avslutning... Så nu är jag rätt trött faktiskt.
Robin kommer snart och då ska vi handla lite och sen blir det gös till middag :) mumma...

Träning ikväll med... Känns som att det behövs. Nästa tisdag missar jag ju med, typiskt... Fast då blir det annat skoj.


Om man skulle plugga lite kanske?♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0