Shopping i Helsingborg

Dagen började ganska tidigt när vi; jag, robin, malin, tony och jessika, vid halv nio begav oss söderut mot Skåneland :)
Vi hälsade på hos Lilian och Bengt (farmor och farfar till syskonen Peltola) och efter det blev det några timmar på Väla.
Vi hittade mycket fint, Robin köpte en vinterjacka och jag köpte massa; en klänning, en tröja, kofta och en lång t-shirt sak :)

Stannade på gotteboet när vi körde hem, det var inte helt fel kan jag säga!
Efter en liten sockershock var tjejerna i baksätet på g igen, haha.

Jessika utvecklade ett mindre underbett och var precis lika jobbig som vanligt ;)


Malin var som vanligt tvungen att vara med på bild, det gick inte att undvika... :D

Nu är det snart stjärnor på is, men först ett avsnitt vänner!♥


Kommentarer
Postat av: Malin P

Haha!! Ser ju verkligen min näsa.. Sitter o petar tänderna med.. :) Haha.. Fuljessi :P

2008-10-25 @ 21:43:45
URL: http://lelle86.blogg.se/
Postat av: Jessika, the one!

Hehe, mår man bra så mår man bra! :D och har man inga pengar kvar så har man inga pengar kvar ;D

2008-11-01 @ 18:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0