Vilken skön dag :)

Jag gör inte ett skit :). Sov länge och har bara tagit det lugnt idag... Hade ju några timmar att ta igen sen igår så det finns ingen anledning att ha dåligt samvete :)
Tittade på disturbia innan och den var så spännande så att jag fick gå lite rundor  i lägenheten...
Var hos mamma och pappa en sväng innan med och fick lite kaffe, konstigt nog lyckas alltid Robin och jag komma när det är dax för fika eller mat... Konstigt....

Imorn är det dax för Växjö igen, sista veckan nu och det ska faktiskt bli så skönt så att ni anar inte!
Men jag har verkligen trivts... Börjar längta tillbaka till skolan nu och ledigthet framför allt :)
Jag har ju en hel Vänner-box att ta tag i :)

Hade verkligen behövt plugga lite idag, men smartskalle som jag är så glömde jag mina grejer i Växjö. Så alltså... Ännu en anledning att inte göra ett skit idag :)

Hoppas att ni har en trevlig söndag!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0