Det är ju sjukt vad jag är bra tränad!

OBS! Ironi!

Jag var inte alls svettig som en hög med grisar efter danspasset innan :). Såg ut (och luktade) som en nyponros när det var slut, konstigt nog höll ingen med :S

Nu myser jag i soffan, har snobbenpyjamasen på och filten ligger över mig, så det är synd att klaga. :) Ska strax gå och lägga mig, jag får ändå inte titta på tv... Det är fotboll, jippie... Eller inte, så sängen är väldigt lockande. Men måste bli lite tröttare först, har haft lite svårt att somna ett tag nu så jag behöver vara riktigt utmattad :)
Dessutom är det ingen bra idé att somna med blött hår, och bad-hairday är tydligen ingen giltlig anledning att stanna hemma, konstigt nog ;)

Godnatt kära vänner! haha... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0