En rolig dag! :)

Tiden flög verkligen iväg idag! Känndes motigt att gå upp imorse, men allt flöt på bättre idag än det gjorde i fredags.
Då var det ganska stressigt och den känslan fanns kvar när jag gick upp imorse. Men det var lugnare idag och jag gjorde inga större tabbar :) haha...

Pratade lite med Morgan när jag satt på bussen hem, han har lite böcker som jag ska få låna :)

        
Tog båda bilderna idag, det kan man knappt tro... Höst är det i alla fall :)

Mamma ringde innan med, har ju inte pratat med henne på flera dar! :D
Blir kanske Ullared på söndag med henne, pappa, karin och stina. Det hade inte suttit fel...

Nu är det mat och topmodel som gäller... Man får ju inte alls dåligt samvete när man frossar samtidigt som man tittar på det, haha!

Synd att jag missade träningen idag med, men Malin klarade sig nog själv :)
Gå in på hennes blogg och kolla läget, det ska jag göra!

Pusshej!♥

Kommentarer
Postat av: Malin P

Klarade mig sådär utan dig :(

Hoppas du kan hänga med nästa veckan..

Kram!!

2008-09-29 @ 21:06:52
URL: http://lelle86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0