Fest i liatorp!

Tänkte ju ta det lungt ikväll, men eftersom vi blev nerbjudna på mat hos Malin och Tony så ledde det ena till det andra :).
Så efter lite vin och god mat drog vi till Ture en sväng och sen vidare till Liatorpan :)

Hade väldigt trevligt och jag och Malin dansade järnet :).
Hade även en trevlig pratstund med Morgan om min framtid som försäljare :)


Imorn blir det mog wok och sex and the city filmen med Malin och Robin. Har sett hela serien och den har nog nästan gått förbi vänner på listan nu :D.

Robin sover ute på soffan nu by the way, han klarade sig aldrig till liatorpan och Simon (peltola) fick följa honom hem från Liatorp. Det var en jäkla cirkus och nu ligger han helt borta ute i soffan, men jag tänker inte försöka väcka honom. Det är nog bäst att han får sova ruset av sig där ute :) ;)
Nu är det dags för mig att sova iaf. Så....


Godnatt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0