Fest it was!

Ja det blev så tillslut.... Var på noll festhumör, men bestämde mig ändå för att det var lite väl toffligt att sitta hemma en lördagkväll.
Så det var bara att slänga på mig lite kläder och sticka ner till älmhult med Robin.
Vi var hos Johanna och Carolina och det var väldigt trevligt faktiskt, även om det blev lugnt med alkoholen då också :)
(börjar jag bli vuxen eller?)

Det var väl egentligen ingen som var på riktigt festhumör, men det blev bra ändå :)
Innan vi skulle bort till Wärkstan så tog vi en sväng förbi öltältet där mamma och pappa mfl befann sig. Hela tältet gungade i takt till reggaetoner. Tony var i sitt essä :)

Det slutade med att vi hamnade på wärkstan till sist... men bara en timme tyvärr...
Träffade Johanna bland annat, som var allt annat än nykter ;D
och Malin och Sofie, lika trevligt som vanligt :)

En trevlig kväll helt enkelt :)


Idag händer inte så mycket... Var hos mamma en sväng och fick lite mat i magen och nu ska jag snart och titta på fotboll.
Eneryda möter Liatorp.



Simma lugnt!


♥L

Kommentarer
Postat av: Sophia!

Nej det var hon då inte. Men tur vi fick hem henne i alla fall och att inte vakter eller polis eller något snodde henne :)

2008-09-15 @ 23:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0