Hej gott folk!

Inte för att ni är överdrivet många som läser det här, men jag tror att man kan säga folk ändå...
Fullt upp som vanligt idag, kom nyss hem, lite tidigare än vanligt, men ska strax sticka igen.
Det är dags att shaka some bootie ;P.

Jobbar för fullt med att plocka ihop saker som ska ställas ut på bomässan i tipshallen i helgen och imorn ska vi dit och börja bygga upp lite miljöer och så....
Så åk dit och kolla i helgen vettja! Jag kommer inte att vara där, men det kanske blir spännande ändå :)... (troligtvis inte;) )
Det blir en fin monter ska ni veta, billiga halsband kommer att finnas på plats och massa presentgrejer som jag har slagit in i cellofan idag.

Firade av Josse idag med, hon ska sluta efter många år på Village så det blev lite winerbröd och annat gott till fikat ;). Där rök det nya livet kan jag ju säga, vilken karaktär man har! Men, jag ska ju faktiskt och träna nu så det går väl jämt upp?

Nähä, nu pyser jag.
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0