Höst!

Jag tror minsann att det är höst nu!
Fick ta vinterjackan imorse och halsduk och mina nya fina vantar :). Men det är rätt mysigt tycker jag, när man får ha stora stickade tröjor och fina höstskor och sen vira en lång halsduk runt hela paketet :D

Nu har det varit sådär fint höstväder några dagar, soligt men kallt och krispigt i luften. Hoppas att det blir lika fint i helgen så man kan ge sig ut på en mysig promenad :).
Tänkte kanske åka en sväng till IKEA och kolla på två fåtöljer, har hittat ett fint litet bord på Village som hade passat fint mellan två fina läsfåtöljer, men vi får se. Det är mycket man vill köpa nu när man är mitt uppe bland alla fina ting...
Så det kommer bli dyrt om jag inte passar mig :)



Så här fint var det i Växjö vid nio-tiden igår :)


Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0