Möte på Resia och shopping :)

Imorse bar det av till Växjö. Skulle på möte med Aurore Bängs på Resia angående praktikplats.
Lite nervös var jag allt, gäller ju verkligen att sälja in sig själv.
Men det gick bra så jag ska kanske ha min andra LIA period där
Så det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, stod ju utan praktikplats till första perioden nu.
Men jag gick runt och frågade lite överallt och lyckades fixa på Village tillslut. Känns som att det kommer passa mig perfekt! :)

När väl det var fixat fick jag ta itu med lite shopping. Blev rätt fattigt på den fronten faktiskt, men det var nog lika bra :).
Det brukar bli alldeles för dyrt ;).

Hittade iaf en vanlig svart top på H&M, ett halsband (till halva priset bör tilläggas ;) ) och en glittrig eyeliner för kommande party party ;P

Dagens fynd



(Det blev givetvis några avsnitt SATC när jag kom hem :D)

Puss

♥L


Förresten gå in och kolla Malins blogg. Väldigt bra grejer ;)


Kommentarer
Postat av: © A N N I S P A N N I S

Sugen på ny bloggdesign? :)

Jag hjälper dig gärna.



Kika in bloggen för mer info! :)



2008-09-04 @ 19:33:11
URL: http://akolan90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0