Pinsamheter...

Ja, dagen började väl inte toppen...
När jag väl kom till Alvesta visar det sig att polisen har lite kontroller där.
Givetvis vinkar dom in mig och frågar efter körkortet.
Jag börjar rota runt i väskan och inser plötsligt - plånboken ligger i min andra väska.
Nervös som sjutton försöker jag förklara och jag lyckas komma undan böter - bara för den här gången...
Precis innan jag ska hissa upp rutan böjer polisen sig fram och säger:
- Föresten... Din lampa är sönder där fram, det är bäst du fixar det annars blir det böter för det...
- Okej piper jag och kör därifrån.
Blåsa fick jag göra också... Grönt :)

Jag skakade när jag kom fram till skolan och har inte kunnat släppa obehagskänslan på hela dagen....
Gissa om jag var nervös när jag körde hem?


Nu ska jag plugga lite och vänta på att Robin kommer hem så att vi kan äta :)


Puss!

♥L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0