Plugg m.m

Nu är det företagsekonomi som gäller...
Har pysslat lite med bloggdesignen idag och jag börjar lära mig så smått hur det fungerar... Har ju tyvärr inte photoshop eller illustator så att göra en snygg header är bara att glömma.
Har i alla fall lyckats ändra lite färger och typsnitt och det är bra för att vara mig :)

Inget bra på tv ikväll heller, så jag har verkligen ingen anledning att slippa plugga. Men jag tror att jag kan det rätt bra nu...

Håller på att planera inför lördag också, det är hur mycket som helst att göra;

* Handla
* Städa
* Baka
* Köra möbler
* Duka
* Laga mat
* Hämta tårta
m.m mycket smågrejer som man inte tänker på...

Största problemet är hur vi ska få plats allihop...


Back to work!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0