Ajaj!

Ont i halsen och huvudet är inte så mysigt ska ni veta... Har haft ont i huvudet i snart två veckor och om det inte går över snart så börjar jag nästan misstänka hjärntumör eller nåt annat allvarligt... Skämt åsido, men jag börjar bli jäkligt trött på det här nu. Kan det vara värmen som ställer till det tros?

I alla fall, långdag på praktiken idag, slutade vid sex...
Men jag ska inte klaga, har jobbat 10-17 nästan alla andra dagar så jag har kommit undan lindrigt.
Annat var det i höstas när praktiken var i Växjö och jag var hemma vid halv åtta om kvällarna.
Fast det känns som att dagarna på Trend House är mycket, mycket längre... Kanske för att jag trivdes mycket, mycket bättre på Village. Klädbutik är nog inte riktigt min grej har jag kommit på.
Men imorn är det sista dagen och det känns faktiskt jätteskönt! :)
Så jag firar faktiskt lite ikväll :)
Eller det är snarare så att jag blev övergiven för fotboll med grabbarna, sorgligt men sant...
Så jag slängde på mig pyjamasen så fort jag kom innan för dörren och så lyxade jag till det med kycklingsallad och glass till efterrätt, det är jag helt klart värd! :D
Fast jag borde egetligen träna ikväll, men som sagt - huvudvärk!
Så jag tänker stanna inne och titta på Greys istället.



Gó kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0