Barcelona

Nu börjar det dra ihop sig mina vänner, snart beger vi oss mot sydligare breddgrader för några dagars semester.
Vamos a Barcelona, tror jag bestämt att man säger på spanska :)
Kanske kan man öva upp skol-spanskan lite efter några års glömska, det hade inte varit fel :).
Kommer i princip bara ihåg hur man betäller glass, och det kan ju faktiskt vara användbart nu... och öl förstås, men vem kan inte det liksom?

Har haft en riktigt trevlig eftermiddag, med trevliga vänner och en del skolarbete... fast det var väl egentligen ganska lite av just den varan :). Några framsteg med företaget gjordes visseligen, men det är ganska svårt att koncentrera sig en Lill-lördagseftermiddag som den här :) och då är det lätt att det blir en del snack istället :).

Nu så är det dags att fixa det sista inför avresan inatt. Behöver växla lite pengar och så...
Så, om jag inte hinner blogga mer innan vi åker så hoppas jag att ni får en riktigt glad påsk och en trevlig helg...
Har hört att det ska bli soligt här i Sverige, och tyvärr ser det ut som regn i Spanien...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0