Woho!

Nu är jag på toppen-humör!
Praktiken är fixad, väskan är packad och ikväll ska jag på afro med syster :).
Bättre än så blir det inte :D
Lyckades få två veckors praktik på Trend House i Älmhult och det är jag oerhört tacksam för! Har ju egentligen fyra veckor, men jag tänkte eventuellt jobba lite på Rea en vecka och sista veckan hade jag ändå tänkt hoppa över med tanke på att jag åker till Göteborg på Steg 2 på tisdagen.
Så det är fixens klart nu!
Redovisningen blev avklarad idag också, skönt att slippa den nu...


Sitter och lyssnar igenom gammal musik och minns både det ena och det andra :)
Just nu är det Juanes - La camisa negra som för alltid kommer att få mig att minnas Turkiet med Turkey-gang. La camisa negra och Vi sitter i samma bil. <3


Vi var ganska små på den tiden tjejer :)
♥♥♥


Hanson - Mmmbop ger också massa minnen, det färskaste från klassfesten som började hos Jennie och som för några tappra själar slutade på Grace. 
Jag och Malin dansade under någon del av kvällen till denna låt och detta förevigades av en vimmelfotograf.

Jag minns att det var denna kväll som jag verkligen lärde känna många av mina klasskompisar...
och nu vill jag inte vara utan dem :)

<3










 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0