Greys-kväll! :)

Robin har stuckit bort till Tony för att titta på fotboll och det betyder ju alltså att jag sitter här själv...
Men det gör mig inget eftersom Greys blrjar om bara några minuter :)
Har laddat upp med te och sitter invirad i en stor filt med massor med kuddar... För det är så man avnjuter Greys på bästa sätt :).
Det är så skönt att bara vara hemma efter att ha varit iväg och flängt i flera veckor nu. Och imorn är jag ledig också :)
Det kan liksom inte bli bättre...
Funderade på att träna ikväll, men övertalade mig själv till att jag inte behövde (det var svår övertalning ska ni veta ;)...).
Jag orkade verkligen inte sätta mig i bilen och köra ner till Älmhult...
Nästa vecka blir det ändring, då kan jag träna efter praktiken :)

Nu måste jag fokusera, det är allvarliga saker det här ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0