Hejsvejs!

Hej igen!

Försöker att inte glömma bort att blogga nu när vädret är så underbart, så här kommer ett litet inlägg :)
Dagen började ganska tidigt, var hos familjen vid kvart i nio för att väcka Karin nu när hon fyller år. Fastän jag har flyttat hemifrån försöker jag att vara med på morgonen också och gratta, så mycket det går i alla fall... Pappa fick klara sig utan i onsdags. :)



Här har ni henne i alla fall, 14 åringen och världens bästa systeryster!
(och jag bara älskar detta kort, för jag vet att Karin inte tycker om att le när kameran är framme :)...)



Vi fick lite god frukost som mamma hade fixat och åkte sen vidare till Älmhult. Robin hade sett någon annons om att de hade ett erbjudande på kryddväxter på Kyrkbackens handelsträdgård (ja, ni läser rätt! Robin föreslog det...)
Det blev en del handlande, rabarber, smultron och fem olika örter... Så lite planterande har det blivit idag också, ni kanske börjar förstå att jag tycker att sånt är roligt? ;)
Nu börjar lägenheterna bli fina utvändigt också, taken har blivit spolade och nu ska fasaderna tvättas och målas inom kort. En anledning för mig att inte putsa fönsterna än ;)

Nu så tänkte jag faktiskt vila i några sekunder, det är ju trots allt kalas ikväll :)

Sola lugnt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0