Hemma igen!

Hej allesammans!
Nu är vi tillbaka från vår lilla resa. Trötta och slitna, men väldigt nöjda!
Har tyvärr inte haft kanonväder, men det har inte stoppat oss! Det har blivit en hel del turistande, med en snabbtitt på La Sagrada Familia, Parc Güell, Camp Nou och diverse gamla byggnader :)
En hel shoppingdag blev det för mig, Malin och Jessika också...
Och kanske viktigast av allt, vi var och tittade när Barcelona mötte Recreativo på Camp Nou, verkligen en upplevelse!





Det får vara nog för tillfället, jag är alldeles för trött för att skriva nu. Och dessutom har jag glömt allt jag hade funderat ut :)
Men det kommer nog tillbaka vid ett senare tillfälle :).
Nu är det i alla fall hur skönt som helst att vara hemma igen, och slippa allt oljud! :D
och att få sova i sin egen säng....

Jaja, vi ses!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0