Så här är det...

Det där med karaktär är inte min grej kan vi nog konstatera vid det här laget.
För var tror ni att jag hamnade till slut? Jo just det... på grillfest i Eneryda (även kallat Skämtet).
Kan jag någonsin säga nej till något? Nej just det...

Men...
Jag är väldigt glad för att jag åkte dit till slut, för jag behövde verkligen en dos av los grabbos :)
Så nu klarar jag mig ett tag till.

Grabbarna <3





Och en liten fråga, hur ska man reagera på detta:
"Lina, jag skulle aldrig kunna ragga på dig... Det skulle vara som att ragga på min morsa!"
Eh, jaha?

Haha, Simon, jag vet precis hur du menade och jag vet att det var en komplimang egentligen ;)... Fast det lät ganska dumt ett tag och du hade lite svårt att klara dig ur den situationen på ett snyggt sätt :P.

och tror ni att jag fick Robin med mig hem? - Inte en chans!
men det var lika bra det ;)

Hursomhelst... jag är hemma i vettig tid, relativt opåverkad och fruktansvärt trött.
Så nu gott folk:


Godnatt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0