Sådärja!

Nu har jag precis skrivit mitt Friskis&Svettis prov. Inga konstigheter, men jag rörde nog till det lite med alla begrepp.
För vem kan egentligen hålla ordning på sympatiska och parasympatiska nervsystemet, koncentriskt och excentriskt arbete osv. Musklerna och anatomin överhuvudtaget är lite knepig tycker jag :S.
Men näringsläran fixade jag i alla fall alla frågor på, det är jag nästan säker på! :)
Nu är det gjort i alla fall, så nu är det bara att vänta på att resultatet dimper ner i brevlådan om några dar...
Har fått reda på att jag kommer leda mitt pass på onsdagar kl. 17.00. Så det kan ni boka in redan nu :)
Det visade sig också att jag blir den enda som kommer leda Bas-jympa till hösten, det innebär förhoppningsvis massor med folk på just mitt pass :)


Annars är det rätt lugnt... Praktiken rullar på, jobbar bara 10-14 imorn så det ska bli riktigt skönt. Speciellt nu när det ska bli så varmt till helgen :). Det tycker vi om!
Då kan jag fortsätta vara ute i trädgården, ska plantera lite kryddor och örter i en av mina pallkragar som jag äntligen fått fram :)

Så här långt har jag kommit än så länge i alla fall...



Robin tror att jag har planterat i blått och vitt för IFK Göteborgs skull...



...och det kan han ju få tro.


...jag tyckte att det var fint bara. :)



Än så länge ser det ganska tråkigt ut, men till sommaren ska där finnas jordgubbar, smultron
och en liten örtträdgård, och i mitten har jag planterat en massa ringblommor :)
och längst ner i högra hörnet kommer det finnas små blåa blommor.
Ni får använda fantasin helt enkelt ;) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0