Shopping

Nu är vi hemma från Växjö igen... Hittade en hel del idag faktiskt, lite mer pengar hade varit bra bara...
Jag hittade i alla fall ett par svarta jeans-leggins som satt som en smäck! Tar ungefär 10 minuter att komma i dem, och lika lång tid att få av dem, men snygga är de!
Köpte också ett par fina vårskor på skopunkten, sådana där med kilklack :). Och träningskläder... Jag ska bara köpa mina träningskläder på h&m i fortsättningen, fick både byxor och linne för 300 kr. Så nu är jag redo för jympa! Kanske även lite jogging nån dag? Men bara kanske...
Fast det var ju inte för min skull vi åkte till Växjö, det var ju present-köpar-dax och det löste sig fint. Mer än så säger jag inte :D.
Robin försökte även övertala mig till att köpa lite fler fiskar till akvariet, men eftersom vi har en köttätande slöjstjärt tyckte inte jag att det var någon bra idé. Dessutom är inte Robin så bra på att ta hand om de där stackars fiskarna... I vanliga fall är det jag som matar och tar hand om dem, men när jag var iväg på kurs fick han ansvaret. Jag åkte onsdag kväll, på söndag kväll precis innan jag kom hem kom han ihåg att vi faktiskt hade husdjur och att han kanske borde mata dem... Konstigt att slöjstjärten blev köttätare ;P


Funderar på att promenera en sväng snart, men först ska jag sola lite... Synd att det blåser så rysligt bara..





Kommentarer
Postat av: Fia

Absolut jogging!

Jag ska försöka ge mig ut om ett par timmar - om det kan sluta blåsa och bli varmt. :)

2009-04-17 @ 11:59:34
URL: http://fiagunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0