Sista veckan...

Då har sista veckan på praktiken inletts idag. Lite synd med tanke på att det är först nu som man börjar komma in i alla rutiner... Och kort vecka är det också, skönt att vara lite ledig faktiskt.
För nästa vecka så blir det jobb igen (om det nu inte hinner ändras...) och det är jag väldigt glad för faktiskt, ekonomin är ju som sagt inte på topp nu för tiden.
Börjar få ångest över Hultsfred nu också, har fått jobb den veckan och har egentligen inte råd att tacka nej till det...
I värsta fall får jag väl sälja biljetten... men än är det goá tider så det hinner nog lösa sig :)...

Nu ska jag ut och promenera lite tänkte jag.. Innan Robin kommer hem från träningen :)
Och ikväll blir det nog lite mys i soffan med two and a half men. Vi har inlett ett litet maraton jag och Robin, och håller på att titta igenom alla säsonger :)



Och föresten...
På fredag är det premiär på Wärkstan :)
och jag är där!





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0