Suck...

Det blir visst inget Eneyda ikväll, tyvärr...
Känner mig ganska sliten så det är nog det bästa ändå, ska fixa i ordning trädgården imorn så jag behöver ha lite ork. Och så krånglade det med skjutsen så jag tappade suget helt enkelt...

Ska i alla fall bort till mamma en snabbis och få lite mat i mig och sen blir det tidigt i säng ikväll.

För imorn mina vänner, då ska det planteras! :)

Och just det, Eneryda vann givetvis över Liatorp ;). Mamma skrek "Braaaa Martin!" så fort han var på samma planhalva som bollen. Fast han var faktiskt duktig, det måste han ha fått från mig. Jag och mina fotbolls-skills ;)

En annan bra sak är att min bikini anlände idag, nu ska bara kroppen trimmas lite :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0