Vår!

Vilket väder det är hörrni!
Sitter ute i solen och fikar lite med datorn i knät, är dock inte halvnaken som det spekulerades kring i skolan idag ;)
Nu är det några lediga dagar innan praktiken drar igång igen och sen är det inte långt kvar till sommaren.
Men en hel del ska hinnas med innan dess...
Måste till exempel ta tag i den där träningsdagboken som man skulle ha med sig på kursen i Ljungskile (Sandra såg paniken i mina ögon igår...), inte allt för spännande skulle jag vilja påstå.
Inte nu när vädret är så här och inte en människa går på gympapass längre.
Men det måste göras, inte minst för att få bort den där tjockis-magen som helt plötsligt har infunnit sig på min kropp. Det är nackdelen med all semester och kokosglass i Barcelona.

Imorn bär det av till Växjö med Robin, mamma och Karin. Ska leta efter lite presenter till alla födelsedagsgrisar som fyller år den närmasta tiden. Ska bli mysigt att strosa runt i stan om det är fint väder :)

Och på fredag är det äntligen dags! Klippning gott folk, nu jävlar!
Ska kanske hämta hem båten också, om vi orkar masa oss upp till Vislanda :)... och på kvällen blir det försenad påskfest med äggblåsning och äggkrig och allt vad det brukar innebära :D.

Nehe, nu ska jag ägna mig åt solen och försöka locka fram ett par fräknar till...




♥ 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0