Grekland?

Hur låter det med två veckors semester på Kreta nästa sommar? Inte helt fel tycker jag, och kanske är det så det blir. Gick en sväng bort till mamma och pappa för en stund sen, och där satt Kerstin och Stefan och fikade. De planerar en resa till just Kreta nästa sommar. Och eftersom Fanny (deras dotter) skulle följa med så blev vi medbjudna :). Eller ja, vi får ju givetvis betala för oss själva :). Men visst låter det helt underbart!? Grekland är nog mitt favoritland (av dem jag har besökt) och jag har länge tjatat på Robin att vi ska åka dit. Och nu kanske, kanske :). Det är ju givetvis bara på planeringsstadiet ännu. Men jag kan inte hjälpa att jag blir lite glad och upprymd. Och nu fick jag ju något att skriva om också :)
Men nu tror jag att jag lägger undan datorn för ikväll!
Vi hörs väl kanske mer imorn ;).




Sommaren 2010?




Kommentarer
Postat av: Fanny!

FÖLJ MED LINA!!! fatta hur kul & härligt vi kommer ha det!? (: allt bra med dig annars? kraaaam

2009-08-10 @ 23:20:50
Postat av: Anonym

Moahaha, jag åker till Grekland den 21 Augusti :D

2009-08-13 @ 13:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0