Lördagen i bilder

Jaha, igår var det inte riktigt läge att blogga. Dels för att jag inte hade lust och dels för att Robin spelade poker typ hela dagen. Men jag tänkte i alla fall att ni skulle få se lite bilder från kräftskivan.
Jag och Robin åkte dit redan vid fyra, för då var kubb inbokat. Jag, Robin, Martin och Marcus mötte Emil, Nypan och Gusten. Jag behöver väl knappast nämna vilka som vann två gånger ;).



 
 
 



Sådär ja... Nu ska jag börja ladda inför kvällens jympapass. Är ju som vanligt inte alls nervös (hmpff...)!





Kommentarer
Postat av: Sophia

Jag tänkte komma och se vad du går för på onsdag :P jag blir anfådd av att gå till stationen så jag kommer aldrig orka :P Men det är la därför man går dit :P

2009-08-31 @ 17:09:57
Postat av: Lina

Det tycker jag absolut att du ska göra! Alltid kul med lite kända ansikten :) Vi ses!

2009-08-31 @ 20:53:04
URL: http://linawikingsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0