Ojdå!

Oj vad jag råkade dubbleboka mig imorn. Helt olikt mig, som för det mesta brukar ha ganska bra koll... Men nu blev det så i alla fall. Hade lovat mamma sen innan att jag skulle hjälpa henne och stå i kiosken på Eneryda matchen imorn. Samtidigt som jag bestämde med min värd Lotta att jag skulle träffa henne nere på Friskis. Jaja, får försöka klämma in Lotta på onsdag eller torsdag istället.
Lämnade in bilen på servide idag med föresten, får hoppas att han inte hittar allt för många fel men sån tur har man klart inte. Är det inte konstigt att så fort man får lite pengar över en månad så går bilen sönder, eller nåt annat som gör att man inte får en krona över. Naturens sätt att se till att vi som inte har något minsann inte ska få något extra ;). Ja ibland undrar man ju...haha


Men nu börjar det bli dags att nana kudden. Det ska ju jobbas imorn...
Godnatt!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0