Skärpning!

Nu har jag lovat att ta tag i bloggen igen, så det är väl lika bra att börja på en gång.
Idag började skolan igen och det verkar som att det kommer att bli förändringar. Vi har till exempel olika lärare i varje ämne och det känns helt klart som en förbättring. Det verkar också som att utbildningen kommer att hålla lite högre nivå nu när det tillkommit lite nya lärare. Och det är ett stort plus! :) Vi får hoppas att det inte blir för svårt bara. Projektledning tycker jag verkar vara helknepigt, jag och Sandra satt mest och tittade på varandra och suckade. Det här projektet som vi ska starta upp nu ska bli spännande att se om man lyckas få någon rätsida på. Jag är tveksam.
I alla fall så var det väldigt kul att träffa alla för jag har faktiskt saknat er jättemycket nu i sommar :). Så det ska bli skönt att få en liten dos av er på måndagar framöver :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0