091221

Nu drar det ihop sig mer och mer... Bara en jobbdag kvar för mig och sen är det jullov på riktigt.
Fast jag är ju ledig idag så det känns lite overkligt att man ska gå till jobbet imorn.

Vet ni? Jag har inte lyckats klura ut en endaste julklapp i år. Eller jo, en. Eftersom mamma köpte den när vi var i Ullared. Hon gjorde dock sitt bästa för att försöka gömma den, och hon lyckades faktiskt ganska bra.
Men eftersom det var en stor låda och jag hade tipsat henne om att jag önskade mig en köksassistent så kan jag nog anta att det gömmer sig en sådan under granen i år. 
Jag brukar alltid veta i princip allt som jag ska få. Jag är en sån där paketklämmare ni vet :P. Men nu när man inte bor hemma längre blir det allt svårare att smyga till julklappshögen hemma hos mamma och pappa. Så det blir riktig överraskning i år.
Vi får se om mamma har varit och handlat upp hela h&m till mig och Karin i år igen. Jag skojar inte när jag säger att vi säkert hade 10 paket från h&m tillsammans förra julen. Karin hade gått före och pekat och mamma gick efter och plockade ner i korgen. "Du får inte titta här nu Karin...".
Men vi gillar ju h&m, eller hur Karin? :)





 


Kommentarer
Postat av: Karin

Haha, jag fick 8 h&m-paket så vi hade nog tom mer än tio tillsammans ;) Men det är sånna paket som är roligast så det gjorde inget :)

2009-12-21 @ 18:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0