Dan före dan före dopparedan :)

Sådär. Nu tror jag bestämt att Lina tar lite jullov. Är ledig fram till den 4 januari nu. Avis?? :P :P
Dessutom är jag nästan helt klar med mitt nya jympapass. Nu ska det bara läras in också. Piece of cake ;)
Var en ganska seg dag på jobbet, det märktes liksom på folk att de snart skulle vara lediga så det var nästan lite avslaget. Sådär som en fredagseftermiddag kan kännas ibland. Jaja. Nu är jag ledig i alla fall. :)
Imorn ska skinkan griljeras. Robin och Martin ska ut på isen och fiska så där får man ingen hjälp. Får hoppas att isen håller, men det ska nog inte vara någon fara. Den var tydligen 10 cm tjock när de tittade igår.
Har föresten fuskat med granen i år. Eftersom Robin inte är hemma imorn (och jag förmodligen hade rivit hela lägenheten om jag hade försökt ta in den själv.) och ikväll är han på träning. Så vi tog faktiskt in den redan igår. Är lite kluven till det där eftersom jag egentligen förespråkar dödsstraff för dem som tar in granen innan den 23:e. Men det är ju mysigt nu i alla fall :). Och det tycker jag ju om. 
Eldar så mycket ljus här hemma nu så att grannarna måste tro att vi ordnar seanser här inne. Men det kan de ju få tro ;)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0