Rea :)

Jaha hörrni, här är det fullt upp som vanligt!
Mellandagsrean fick sig ett besök i igår. Helt galet med folk, och jag har nog kommit fram till att reor inte är för mig. Jag är helt enkelt för snäll och o-galen för att kunna tampas med alla galningar som kommer fram så fort priserna sätts ned. Nej, jag lägger ner! Lyckades i alla fall byta en julklapp.
Vi fick också med oss en ny dator hem från Växjö. Det fick bli vår julklapp i år. Ett riktigt monster är det. Och nu har vi lyckats koppla ihop med det trådlösa nätverket så nu finns det internet på båda datorerna :).
Idag har det dock varit lite lugnare, körde till Älmhult imorse och spelade in musik till jympan. Gick en sväng bland affärerna (och den mycket lugnare mellandagsrean) för att hitta en nyårsklänning. Men det hade jag inte mycket för. Så det får helt enkelt bli en av alla miljoner klänningar som jag redan har :).
Städade lite när jag kom hem... granen barrar ju inte farligt mycket i år!
Och har tillbringat kvällen med att sova i soffan. Man borde ha jullov oftare, helt klart! Jag gillar't :)

Och vet ni vad jag ska göra nu? Nu ska jag testa min nya epilator lite. Det gör djävulskt ont ska ni veta!
Men vill man va fin får man lida pin :P

Go'kväll!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0