Effektiva Lina

Ni ska veta att jag har fått mycket gjort idag. Körde ner till älmhult efter jobbet och skickade iväg alla julkort (sista minuten? jag?) och handlade lite inför fredagens kusin-mys-kväll med Karin och Anna.
När jag kom hem höll Robin på att vända upp och ner på hela lägenheten. Städade garderober och sånt. What??
han var nog lite rädd att jag skulle tro att det höll på att bli någon sorts vana för jag vet inte hur många gånger han sa: "Detta är det enda jag gör inför jul..."
Du kan vara lugn, jag ska inte tvinga på dig några julkänslor Robin. (Fast i mitt stilla sinne tänkte jag ramsor och ord som det är åldersgräns på.)
Fint är här nu i alla fall, även om det var en engångsföreteelse. :)
Har även hunnit med att avsluta sista uppgiften i projektledning och skickade in den för en stund sen. Wiho!
Och slagit in de sista julklapparna, lagat mat och tittat på Bonde söker fru. Ni ser, jag har hunnit med hur mycket som helst.




♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Therese Turesson

Sv: Haha, vi konstaterade faktiskt att Barbro vann förra årets fuling till present. Grattis Lina, hoppas du använt den väl! ;D

2009-12-17 @ 21:24:25
URL: http://thereseturesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0