Fullt upp!

Tro inte att jag inte har funderat på att skriva ett inlägg eller två de senaste dagarna. Men det är helt enkelt så att jag inte har haft tid. Är det inte julafton på olika håll och kanter så är det kalkonmiddag, juldagspartaj (galet roligt!) eller annat skoj :). En helt förträfflig jul har det varit i alla fall. Och jag måste säga att jag är ovanligt nöjd med julklapparna i år. Trots att jag fick 3 necessärer. (hur länge tror de att jag ska vara i Kina egentligen??)
I alla fall. Jag har egentligen inte tid att skriva nu heller. Vi ska strax köra ut till Hönetorp och träffa Robins kusiner för det årliga Geni-mästerskapet. Kan det vara tjejernas tur att vinna i år mån tro?
Ikväll är det också fullt upp då vi ska hem till min familj och träffa Mona och Krister och mina busfrön till kusinbarn. Det blir inte så ofta nu för tiden så det gäller att passa på. 
I övrigt så laddar vi batterierna inför nyår som även i år kommer att firas nere i Ängelholm. 
Mellandagsrea får jag väl försöka hinna med någon dag också. Ja ni ser, det är inte helt lätt att vara ledig...
Vi hörs någon annan dag!
Puss och Kram på er!
Och God fortsättning...



   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0