Grattis Malin!

Nu är jag precis hemkommen från Virestad. Malin fyller 23 år idag så vi har firat henne lite. Jättegod mat och mumsig tårta blev det :). Så nu är jag nöjd :)
Har även fått mysa lite med Agnes såklart och det räddar vilken kväll som helst. Världens goaste unge! :D
Nu är det snart helg också... Bara morgondagen som ska klaras av först men det lär inte bli några problem. Det är nämligen luciatåg på morgonen och dessutom har vi lussefika och glögg hela dagen imorn på vår avdelning. Så jag tänkte fika mest hela tiden, för det gör jag bäst. Och på kvällen blir det ännu mera mys, då hos Sandra med alla fina klasskompisar :).
Och på lördag väntar julfest med jobbet. Bara en massa festligheter denna helgen. Det gillar vi! :)
Det blir en kanonhelg det här :D





Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0