Julfest :D

God morgon på er! Eller middag kanske man ska säga så här dags?
Måste säga att julfesten igår var över all förväntan! Maten var mycket bättre än förra året, showen var helt okej och när borden togs undan och det var dags för dans då blev det fart på de allra flesta :).
Jag sa ju att jag bara skulle dit och äta och räknade väl med att vara hemma vid 9-10 nån gång. Ni trodde inte på mig eller hur? :P Med all rätt kan jag säga i så fall... Vid halv ett ramlade jag in genom dörren i natt.
Åkte med Ibbe hem - trodde att jag skulle dö. Men förövrigt var det en mycket rolig kväll. Jag har träningsvärk idag så ni kanske förstår hur mycket dans det blev :).
Dansade förövrigt loss med personalchefen. Gissa vem som kommer att få sin tjänstledighetsansökan beviljad ;)




Nu ska jag mysa :)
♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0